• تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 6:45
  • کد خبر : 4026
  • چاپ خبر

تمجید نماینده خیرین بخش اشکنان در استقرار و احداث ساختمان اداره مالیاتی

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، «عباس صحراگرد» نماینده بخشی از خیرین بخش اشکنان در آیین آغاز پروژه احداث ساختمان امور مالیاتی در این بخش اظهار کرد : امروز این رویداد، ساخت ساختمان جزو رویدادهای مهم و ماندگار در تاریخ اشکنان است که جزو خواسته‌های اساسی مردم بود.وی ضمن خیرمقدم به مسئولان مالیاتی و معتمدین

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، «عباس صحراگرد» نماینده بخشی از خیرین بخش اشکنان در آیین آغاز پروژه احداث ساختمان امور مالیاتی در این بخش اظهار کرد : امروز این رویداد، ساخت ساختمان جزو رویدادهای مهم و ماندگار در تاریخ اشکنان است که جزو خواسته‌های اساسی مردم بود.
وی ضمن خیرمقدم به مسئولان مالیاتی و معتمدین افزود: با مساعدت دکتر محمد ابراهیمی مدیرکل مالیاتی فارس و همراهی اقای عبداله زاده رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان لامرد در تأمین اعتبار این پروژه قدردانی می‌کنم و همچنین از آقای حاجی پور در بدو افتتاح اداره در بخش مساعدت و همکاری داشتند، تشکر میکنم.

وی از مساعدت «محمود عبداله زاده» رییس اداره امور مالیاتی در اشاعه فرهنگ پرداخت مالیات و جلب اعتماد مودیان در پرداخت و وصول به موقع مالیات تمجید کرد.

رییس اداره مالیاتی لامرد: استقرار و ساخت اداره مالیاتی بخش اشکنان، حق مسلم این بخش بود

در ادامه «محمود عبداله زاده» رئیس اداره امور مالیاتی لامرد گفت: راه‌اندازی این اداره؛ حق مسلم مردم خوش اخلاق و معتقد به مالیات اشکنان بود که این خواسته با موافقت اداره کل مالیاتی فارس در سال ۹۷ محقق شد.

وی اضافه کرد: همبستگی مسئولان شهرستان بویژه خیرین، معتمدین و مسئولان بخش اشکنان به گره‌گشایی مشکلات مردم است و مردم و مودیان مالیاتی بخش اشکنان؛ بسیار صادق هستند و مالیات را به موقع پرداخت می‌کنند و بنده از سال ۷۸ مأمور مالیات این بخش بودم و با آنان آشنایی و شناخت کامل دارم و از همکاری و همراهی مردم این بخش با اداره مالیاتی تشکر می‌کنم.

عبداله زاده از مساعدت مدیرکل مالیاتی فارس در تأمین اعتبار پروژه و واگذاری زمین توسط شهرداری اشکنان تشکر کرد.

در ادامه «بهرام الهیاری» معاون فرماندار لامرد از مدیرکل امور مالیاتی استان فارس خواستار استقرار پرونده مالیاتی صنایع منطقه لامرد در اداره مالیاتی شهرستان و پرداخت حداکثر عوارض مالیات ارزش افزوده به دهیاری‌ها و شهرداری‌های لامرد شد و همچنین درخواست کرد مساعدت لازم صورت گیرد تا بخشی از مالیاتها مودیان مالیاتی در حوزه‌های آموزشی، ورزشی و بخش‌های موردنیاز اعتبار، هزینه شود.

در پایان با اهدا لوح و هدیه‌ای از سوی دکتر محمد ابراهیمی مدیرکل مالیاتی استان فارس از خیراندیش؛ آقای حاجی پور در پرداخت هزینه های استقرار اولیه اداره مالیاتی بخش اشکنان قدردانی شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.