• تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 12:29
  • کد خبر : 3885
  • چاپ خبر

تجهیز بیمارستان مهر به دستگاه اتوکلاو ۳۳۰ لیتری

رییس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهر، از خرید یک دستگاه اتوکلاو ویژه بخش استریلیزاسیون یا csr، به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر دا‌د. به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهر، مهندس «هادی اکبری» با اعلام این خبر گفت: با توجه به قدیمی بودن دستگاه اتوکلاو موجود

رییس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهر، از خرید یک دستگاه اتوکلاو ویژه بخش استریلیزاسیون یا csr، به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر دا‌د.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهر، مهندس «هادی اکبری» با اعلام این خبر گفت: با توجه به قدیمی بودن دستگاه اتوکلاو موجود در بیمارستان و ضرورت تامین دستگاه جدید متناسب با نیاز بخش های مختلف با توان ظرفیتی و عملیاتی بالاتر در راستای کاهش هزینه های مصرف انرژی، دستگاه اتوکلاو جایگزین با توان ظرفیت ۳۳۰ لیتر خریداری شد.

او افزود: با پیگیری های صورت گرفته دستگاه جدید از شرکت به بیمارستان تحویل شده است که پس از جانمایی در بخش استریلیزاسیون csr بیمارستان نصب خواهد شد.

«هادی اکبری» در ادامه گفت: دستگاه اتوکلاو با هدف استریل کردن میکروب‌هایی که ممکن است بر روی سطوح انواع مواد، تجهیزات پزشکی بیمارستانی همچون ابزارهای جراحی قرار داشته باشند، تولید شده است که باعث جلوگیری از انتقال عفونت صورت می گیرد.

این دستگاه با اعتباری افزون بر ۶ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی دولتی و با حمایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز خریداری شده است.

خبرنگار: رضا عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.