• تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 8:51
  • کد خبر : 3919
  • چاپ خبر

تأمین زمین متقاضیان طرحهای نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در لامرد

آیین واگذاری ۱۱۳ قطعه زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان لامرد  و کلنگ زنی‌ آغاز عملیات اجرایی فازهای ٢، ٣ و ۴ طرح نهضت ملی مسکن در شهر لامرد برگزار شد. به گزارش خبرنگار افق فارس از لامرد، «علی منصوری» رئیس اداره راه و شهرسازی لامرد با اعلام جزییات


آیین واگذاری ۱۱۳ قطعه زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان لامرد  و کلنگ زنی‌ آغاز عملیات اجرایی فازهای ٢، ٣ و ۴ طرح نهضت ملی مسکن در شهر لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افق فارس از لامرد، «علی منصوری» رئیس اداره راه و شهرسازی لامرد با اعلام جزییات تأمین زمین طرحهای نهضت  ملی مسکن و جوانی جمعیت، گفت: ۵٠٣ نفر برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان لامرد ثبت نام کردند که  در حال پالایش و بررسی پرونده‌ها هستیم و در فاز نخست نیز ١١٣ نفر از متقاضیان، زمین آنها تأمین شد و پرونده آنها تایید نهایی شده است که امروز قرارداد تحویل زمین به ١٠ نفر از متقاضیان به نمایندگی از سایر مشمولان؛ واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن؛ طی چهار فاز در  شهر لامرد تعریف شده است که ٩٠ واحد  فاز یک شهر لامرد در حال ساخت است و فازهای ٢، ٣ و ۴نیز ٨۴٠ واحد مسکونی است که امروز برنامه شروع عملیات اجرایی این واحدها داریم.

حجت السلام شیخ محمد جواد آزاد، امام جمعه لامرد ضمن تشکر از دست اندرکاران ساخت و اجرای طرح های ساخت مسکن، خواستار شد؛ همه‌ی دستگاه‌های اجرایی عضو شورای مسکن کمک کنند تا دو طرح یاد شده به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه جلسات متوالی شورای مسکن شهرستان لامرد با راهبری آقای مهندس خضری فرماندار  و حضور دستگاه‌های عضو در هر هفته برگزار می‌شود و جای تشکر دارد.

همچنین در پایان حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در جریان آغاز این طرح ها اعلام کرد: زیرسازی طرح نهضت ملی مسکن شهر لامرد توسط شهرداری باهمکاری دستگاه‌های راهسازی هیأت امنا در حال اجراست و پروانه ساختمانی فازهای ٢ و ٣ نیز صادر شده است و  برنامه ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی از سوی بنیاد مسکن پیگیری می‌شود.

این مسئول با اشاره به نقش اثرگذار نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی درخصوص جذب اعتبارات عمرانی راهسازی حوزه انتخابیه، افزود: در زمینه جذب تسهیلات طرح ملی مسکن لامرد نیز پیگیریهایی داشتیم که از حمایتهای نماینده و فرماندار هم بهره مند خواهیم شد.

در این مراسم، نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی، معتمدین و متقاضیان حضور داشتند.

خبرنگار: رضا عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.