• تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 0:44
  • کد خبر : 3894
  • چاپ خبر

بهره بردارى از پروژه تعمیر پل کبوتردان در محور لامرد – اشکنان

به گزارش افق فارس به نقل از روابط عمومى اداره کل راه و شهرسازى لارستان ، همزمان با هفته دولت پل کبوتردان روستای رکن آباد واقع در محور لامرد – اشکنان با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید. على منصورى ربیس اداره راه و شهرسازى لامرد در حاشیه این مراسم اظهار داشت : پل کبوتردان روستای

به گزارش افق فارس به نقل از روابط عمومى اداره کل راه و شهرسازى لارستان ، همزمان با هفته دولت پل کبوتردان روستای رکن آباد واقع در محور لامرد – اشکنان با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

على منصورى ربیس اداره راه و شهرسازى لامرد در حاشیه این مراسم اظهار داشت : پل کبوتردان روستای رکن آباد واقع در محور لامرد – اشکنان بدلیل کمبود دهانه آبرو در سیل دچار خسارت شد و مشکلات عدیده ای برای اهالی روستا و همچنین جاده مواصلاتی ایجاد کرد.

وى با بیان اینکه عرض کم موجب شده بود که این پل به یک نقطه حادثه خیز تبدیل شده و حوادث جاده اى بسیاری روی آن ایجاد شود ، گفت: با این تفاسیر با پیگیری های صورت گرفته اقدامات لازم براى افزایش یک دهانه و اصلاح بقیه دهانه ها و همچنین افزایش عرض از ۶ به ۲۰ متر در دستور کار قرار گرفت .

منصورى یادآور شد : اعتباری قریب به ١٠٠ میلیارد ریال براى این پل هزینه شده است تا همزمان با هفته دولت این پروژه به بهره‌برداری رسیده و مردم عزیز منطقه از مزایای آن استفاده کنند.
خبرنگار : طیبه عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.