• تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402 - 6:16
  • کد خبر : 4310
  • چاپ خبر

برنامه های هفته نکوداشت لامرد در نشست شورای فرهنگ عمومی تصویب شد

به گزارش افق فارس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد، ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال جاری به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد آزاد امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی با موضوع ” نهایی شدن برنامه های نکوداشت هفته لامرد” در سالن شهید انصاری حوزه

به گزارش افق فارس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد، ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال جاری به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد آزاد امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی با موضوع ” نهایی شدن برنامه های نکوداشت هفته لامرد” در سالن شهید انصاری حوزه علمیه رضویه لامرد برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد آزاد امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی طی مطالبی اظهار داشت: به منظور توانمند سازی مجموعه ها و عناصر فرهنگی باید به یکدیگر کمک کرده و از برنامه ها و مراسمات فرهنگی و اجتماعی که پشتوانه مردمی داشته باشد استفاده کنیم.
وی تاکید کرد: برنامه های ارائه شده جهت نکوداشت هفته لامرد باید پشتوانه فکری و پژوهشی داشته باشد.
امام جمعه لامرد در پایان از نهادها و اداراتی که در راستای ساماندهی فضای مجازی در شهرستان تلاش کردند، تقدیر و تشکر نمود.
محمد هنرپیشه دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد از مجموعه پیگیریهای که در راستای هر چه بهتر برگزار شدن روز و هفته نکوداشت شهرستان لامرد انجام شده سخن رانده و اظهار داشتند: تقاضای ما از همه این است که ضمن کمک به اجرای برنامه های شاخص تدوین شده جهت این ایام، درراستای امیدآفرینی و جهاد تبیین، دستگاههای دولتی به ارائه خدمات بهتر و با لحاظ قید رایگان و یا تخفیف منظور شده جهت شیرینی کام مردم اقدام نمایند.
در ادامه اسماعیل مصلی نژاد دبیر ستاد روز و هفته لامرد به ارائه برنامه های تدوین شده پرداخته و از همه اعضا تقاضای کمک فکری و پشتیبانی مالی و نیروی انسانی نمودند.
برپایی نمایشگاهها در راستای معرفی ظرفیت های شهرستان در حوزه های مختلف، بزرگداشت شهدای عملیات های غرورآفرین کربلای ۴و ۵، همایش لامرد در مسیر پیشرفت و تعالی و برگزاری جشن عمومی روز شهرستان از جمله برنامه های مصوب در این نشست بود.
راه اندازی اردوهای بازدید از اماکن زیارتی و سیاحتی، همایش پیاده روی خانوادگی و ویژه برنامه بانوان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در هفته نکوداشت لامرد خواهد بود.
گفتنی است برنامه های روز و هفته شهرستان لامرد از ۱۹ تا ۲۶ دیماه در محل های تعریف شده اجرا خواهد شد.

خبرنگار : رضا عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.