• تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1403 - 6:40
  • کد خبر : 4625
  • چاپ خبر

باسکول های ورود و خروج در منطقه ویژه اقتصادی لامرد واسنجی شدند

باسکول های ورود و خروجی منطقه ویژه اقتصادی لامرد با هدف اطمینان از دقت و صحت عملکرد آن، با راهبری آزمایشگاه سازمان استاندارد، واسنجی (کالیبراسیون) شدند. به گزارش افق فارس از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، واسنجی (کالیبراسیون) باسکول یکی از اقدامات دوره ای تعمیر و نگهداری است که در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

باسکول های ورود و خروجی منطقه ویژه اقتصادی لامرد با هدف اطمینان از دقت و صحت عملکرد آن، با راهبری آزمایشگاه سازمان استاندارد، واسنجی (کالیبراسیون) شدند.

به گزارش افق فارس از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، واسنجی (کالیبراسیون) باسکول یکی از اقدامات دوره ای تعمیر و نگهداری است که در منطقه ویژه اقتصادی لامرد انجام می پذیرد. با انجام واسنجی باسکول های منطقه ویژه بر اساس شاخص های موردنظر سازمان استاندارد، گواهی مورد تایید به منطقه ویژه اقتصادی لامرد واگذار شد. این عملیات با هدف اطمینان خاطر از دقت و صحت عملکرد باسکول صورت می گیرد.
اداره استاندارد ملی هر کشور مسئول تعیین فرایند واسنجی تمامی قطعاتی است که در اندازه گیری وزن محموله ها نقش دارند.
برپایه این گزارش، مدت زمان واسنجی با توجه به فعالیت شبانه روزی باسکول ها در منطقه ویژه اقتصادی لامرد به صورت دوره های ۶ ماهه مشخص شده است و بر اساس شاخص های استاندارد گواهی مورد تایید سازمان استاندارد اعطا می‌شود اما این مهم با تأکید مدیر عامل، برای ارائه خدمات مطلوب تر به سرمایه گذاران در بازه زمانی ۳ ماهه در دستور کار قرار گرفته است.

خبرنگار: حمیده منصوری

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.