• تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 4:36
  • کد خبر : 4236
  • چاپ خبر

بازنشستگان لامرد و مهر با هزینه رایگان به مشهد رفتند

دبیر کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر لامرد و مهر گفت: در راستای اجرای طرح کرامت رضوی؛ ۲۵ عضو بازنشسته و مستمری بگیر به صورت رایگان در هشتم آذر به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.  به گزارش خبرنگار افق فارس به نقل از ایلنا از لامرد، عبدالرضا روحی در جمع تعدادی از بازنشستگان تامین


دبیر کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر لامرد و مهر گفت: در راستای اجرای طرح کرامت رضوی؛ ۲۵ عضو بازنشسته و مستمری بگیر به صورت رایگان در هشتم آذر به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار افق فارس به نقل از ایلنا از لامرد، عبدالرضا روحی در جمع تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی؛ خواستار توجه بیشتر برای حل مشکلات بازنشستگان شد و گفت: در حال حاضر با توجه به تورم موجود حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران جوابگوی نیازهای آنها حتی کرایه یک واحد مسکونی نیز نیست و باید مسئولان برای حل این مشکل چاره‌ای بیندیشند. 
دبیر کانون بازنشستگان لامِرد و مُهر اضافه کرد: ۱۶۰۰ بازنشسته در شهرستان های لامرد و مهر وجود دارد که ماهانه چند میلیارد تومان برای حقوق آنها پرداخت می‌شود. 
وی افزود: مردم و بازنشستگان از مسئولان نظام انتظار دارند صادق باشند و از وعده‌های غیر عملیاتی که موجب بدبینی و بی‌اعتمادی مردم می‌شود، اجتناب کنند.
روحی با اشاره به وضعیت صدور کارت هوشمند مستمری بگیران، گفت: بازنشستگان عضو کانون در ماه آینده جهت تحویل کارت‌های خود به خانه کارگر شهرستان مراجعه کنند و آن  بازنشستگانی که موفق به ثبت نام نشدند نیز در اسرع وقت اقدام کنند.
این فعال کارگری اعلام کرد: کانون بازنشستگان و مستمری بگیران با رویکرد جدیدی به عزیزان بازنشسته خدمات خواهد داد و خدمات رفاهی از برنامه‌های اصلی این کانون خواهد بود، که در همین جا از هیئت مدیره پرتلاش، زحمتکش  و همراه با تشکیلات تشکر می‌کنم.

خبرنگار : صفیه عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.