• تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 4:19
  • کد خبر : 4214
  • چاپ خبر

انتصاب عضو اسبق هیأت مدیره منطقه ویژه لامرد به عنوان مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ایمیدرو

رئیس هیات عامل ایمیدرو با صدور احکام جداگانه ای، “خلوصی” را به عنوان عضو هیات عامل ایمیدرو و “ضیغمی” را به عنوان مدیر منابع انسانی و پشتیبانی این سازمان منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمد رضا موثقی نیا معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس

رئیس هیات عامل ایمیدرو با صدور احکام جداگانه ای، “خلوصی” را به عنوان عضو هیات عامل ایمیدرو و “ضیغمی” را به عنوان مدیر منابع انسانی و پشتیبانی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمد رضا موثقی نیا معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو طی حکمی سمیه خلوصی معاون برنامه ریزی و توانمندسازی را به عنوان عضو هیات عامل ایمیدرو منصوب کرد.
همچنین در حکمی دیگر، *حیدر ضیغمی* که پیشتر سمت مشاور هیات عامل را عهده دار بود، مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی ایمیدرو را در اختیار گرفت. ضیغمی طی دو دهه فعالیت مدیریتی در ایمیدرو و شرکت های زیرمجموعه این سازمان، از جمله *عضویت هیات مدیره شرکت های منطقه ویژه لامرد و بازرگانی نورد* و نیز مدیریت روابط عمومی ایمیدرو، ملی صنایع مس و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران را در سوابق اجرایی خود ثبت کرده است.

خبرنگار : طیبه عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.