• تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 4:38
  • کد خبر : 4000
  • چاپ خبر

امام جمعه لامرد:جایگاه امامت جمعه را خرج کاندیداهای انتخاباتی نخواهیم کرد

حجت الاسلام آزاد گفت: موضع ما در مسئله انتخابات، تبیین شاخصه های انتخاباتی رهبر معظم انقلاب است و جایگاه امامت جمعه را خرج اشخاص نکرده و با صداقت با مردم پیش خواهیم رفت. به گزارش پایگاه خبری افق فارس، حجت الاسلام محمد جواد آزاد در جلسه طلاب و فضلای لامردی مقیم قم که در مدرسه



حجت الاسلام آزاد گفت: موضع ما در مسئله انتخابات، تبیین شاخصه های انتخاباتی رهبر معظم انقلاب است و جایگاه امامت جمعه را خرج اشخاص نکرده و با صداقت با مردم پیش خواهیم رفت.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، حجت الاسلام محمد جواد آزاد در جلسه طلاب و فضلای لامردی مقیم قم که در مدرسه علمیه الاطهار قم برگزار شد، اظهار داشت: بحمدالله منطقه لامرد دارای بزرگانی است که باید از ظرفیت این بزرگواران استفاده شود.

وی ابراز داشت: سطح سه امامت در مدارس علمیه شهرهای لار و لامرد راه اندازی شده است؛ اما این مدارس نیازمند تقویت بوده و باید برای آن برنامه داشت.

امام جمعه لامرد خاطرنشان ساخت: مدارس آموزش و پرورش هدف شناسایی شده و در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم برای جذب حوزه، پذیرش مناسبی از میان دانش آموزان داشته باشیم.

سخنران این جلسه بیان داشت: امروز مسئله تبلیغ در منطقه نیز نیازمند تقویت است و فضلا و روحانیون قم می توانند کمک شایانی داشته باشند.

حجت الاسلام آزاد اظهار داشت: پیگیری مسکن طلاب، تقویت قرض الحسنه طلاب، رسیدگی به معیشت طلاب و … از برنامه های ماست تا بتوانیم قدمی برای طلاب و فضلا برداریم.

وی ابراز داشت: امروز در مسائل اجتماعی و فرهنگی شاهد اتفاقاتی هستیم که مناسب این شهر نیست و با آمدن صنایع به شهرستان لامرد، فرهنگ ما به شدت مورد آسیب قرار گرفته است.

امام جمعه لامرد خاطرنشان ساخت: موضع ما در مسئله انتخابات، تبیین شاخصه های انتخاباتی رهبر معظم انقلاب است و جایگاه امامت جمعه را خرج اشخاص نکرده و با صداقت با مردم پیش خواهیم رفت.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.