• تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 4:45
  • کد خبر : 4073
  • چاپ خبر

«ابراهیم غلام زاده» رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت شد

در انتخابات اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت که یکشنبه چهاردهم آبان ماه با حضور اعضای این اتاق در تهران برگزار شد، ابراهیم غلام زاده با کسب اکثریت آرا ، به عنوان رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران وکویت انتخاب شد. به گزارش پایگاه خبری افق فارس ، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران وکویت در خصوص

در انتخابات اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت که یکشنبه چهاردهم آبان ماه با حضور اعضای این اتاق در تهران برگزار شد، ابراهیم غلام زاده با کسب اکثریت آرا ، به عنوان رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران وکویت انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس ، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران وکویت در خصوص نقش اتاق های بازرگانی مشترک اظهار کرد : برای رسیدن به چشم‌اندازهای اقتصادی و اجرای برنامه های پنج ساله توسعه ای کشور، بخش خصوصی و بویژه اتاق بازرگانی و اتاق های مشترک سهم موثر و نقش سازنده ای را ایفا می کنند و این مساله یکی از ارزش های ویژه اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی را نشان می دهد و توجه به این حوزه را پررنگ تر می کند.

ابراهیم غلام زاده ضمن تاکید بر نقش سازنده اتاق های بازرگانی در اقتصاد و تجارت گفت : اتاق های بازرگانی مرکز برنامه ریزی و تصمیم سازی در بخش های مختلف صنعت، تولید، کشاورزی و معدن هستند و دولت ها و مدیران ارشد کشوری در حوزه های پولی و بانکی، اقتصادی و صنعتی باید برای رسیدن به شرایط مطلوب و گذر از مشکلات موجود با این اتاق ها همفکری و رایزنی کنند.

عضو اتاق بازرگانی ایران بیان کرد : دراتاق مشترک به نوعی دیپلماسی اقتصادی ایجاد و جریان می یابد که این دیپلماسی زمینه سازی توسعه اقتصادی که اصل رشد و شکوفایی کشورهاست را در پی دارد.

وی تصریح کرد: باید سیاست های اتاق های مشترک بر اساس نیاز های اقتصادی، سیاسی ، صنعتی و بازرگانی روز دنیا تدوین و قوانین و مقرارتی که زمان زیادی از عمر آنها می گذرد بررسی و بروزرسانی شده تا از قافله اقتصاد و تجارت دنیا عقب نیفتیم.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت تاکید کرد: شناسایی زمینه های مشترک بازرگانی با کشور کویت و بررسی اولویت های تجاری و ارائه آن به تجار و شرکت های ایرانی از جمله برنامه های مهم اتاق مشترک است که با بررسی زوایای سرمایه گذاری،تولید و صادرات به این کشورها به صورت کارشناسی، تلاش می کنیم با همفکری بستر مناسبی را برای سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی کشور فراهم کرده و شرایط فعالیت اقتصادی و تجاری مشترک را برای آن‌ها تسهیل کنیم .

غلام زاده به برنامه های اتاق مشترک ایران و کویت نیز اشاره کرد و افزود : ایجاد هماهنگی و همکاری بین بازرگانان و صاحبان صنایع و معادن و کشاورزی دو کشور ، شرکت در نمایشگاه‌ها و اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری ، و بسترسازی جذب سرمایه گذاران دو کشور از جمله اهداف و برنامه های این اتاق به شمار می آید.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.