• تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402 - 6:05
  • کد خبر : 4302
  • چاپ خبر

آغاز برداشت گوجه فرنگی در شهرستان لامرد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لامرد گفت: بیش از ۲۶۴هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان به کشت گوجه فرنگی اختصاص داده شده که ۹۵درصد آن در بخش اشکنان شهرستان لامرد قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری افق فارس  روابط عمومی شهرستان لامرد، علیرضا محمدی  با اعلام این خبر گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لامرد گفت: بیش از ۲۶۴هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان به کشت گوجه فرنگی اختصاص داده شده که ۹۵درصد آن در بخش اشکنان شهرستان لامرد قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس  روابط عمومی شهرستان لامرد، علیرضا محمدی  با اعلام این خبر گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار تن گوجه فرنگی به بازار های کشور از جمله شهرستانهای استان فارس و استانهای همجوار ارسال گردد.

این مقام مسئول  افزود:با توجه به شرایطی آب و هوایی شهرستان ما هر ساله شاهد برداشت خارج از فصل محصول می باشیم که از مزیتهای کشت این محصول در شهرستان می باشد.

محمدی در ادامه بیان کرد: کشاورزان لامردی امسال از هر هکتار بیش از ۳۵تن گوجه فرنگی در حال برداشت هستند که بخشی از آن به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر میشود.

وی به تشکیل کلاس های ترویجی و بازخورد آن در  ارسال نمونه های گوجه به استان و استاندارد بودن میزان
سموم مصرفی اشاره کرد.

مدیر جهاد کشاورزی لامرد اعلام کرد: برداشت گوجه فرنگی در شهرستان لامرد تا نیمه دی‌ماه و تا قبل از سرد شدن هوا در جنوب کشور ادامه دارد.

خبرنگار: رضا عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.