• تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 23:40
  • کد خبر : 4477
  • چاپ خبر

کاهش ورود مسافران نوروزی به شهر لامرد

رییس هلال احمر لامرد در جریان بازدید شورای شهر و شهردار از ایستگاه خدمات رسانی به مسافران نوروزی از کاهش ورود مسافران به شهر لامرد باتوجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان و وقوع بارندگی‌های اخیر خبرداد. به گزارش پایگاه خبری افق فارس ، مقیمی رئیس هلال احمر شهرستان لامِرد با تشکر از

رییس هلال احمر لامرد در جریان بازدید شورای شهر و شهردار از ایستگاه خدمات رسانی به مسافران نوروزی از کاهش ورود مسافران به شهر لامرد باتوجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان و وقوع بارندگی‌های اخیر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس ، مقیمی رئیس هلال احمر شهرستان لامِرد با تشکر از حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد در ایستگاه استقبال و راهنمایی مسافران نوروزی افزود: باتوجه به ماه مبارک رمضان و بارندگی های بهاری حجم ورودی مسافران به شهر لامِرد تا حدودی کاهش داشته است.
وی با اشاره به همکاری داوطلبان افتخاری هلال احمر شهرستان با طرح خدمت رسانی نوروزی اظهار کرد: حدود ۳۰ نفر از داوطلبان افتخاری هلال احمر شهرستان لامِرد در طرح نوروزی با ایستگاه مرکزی خدمت رسانی نوروزی در ورودی غربی شهر لامِرد همکاری دارند.
مقیمی افزود: در این طرح نوروزی علاوه بر ایستگاه مرکزی در ورودی غربی شهر لامِرد، دو ایستگاه دیگر یکی در محل هلال احمر شهرستان و دیگری ایستگاه جاده ای واقع در روستای میرحسینی شهرستان لامِرد نیز جهت خدمت رسانی در نظر گرفته شده است.
خبرنگار : رضا عبداله زاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.