• تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 7:04
  • کد خبر : 4453
  • چاپ خبر

١٨٠ میلیون تومان کارت هدایا از لامرد فارس برای اهدا به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان جمع آوری شد

یک نیک اندیش علامرودشتی از شهرستان لامرد فارس گفت: تاکنون ١٨٠ میلیون تومان برای کمک به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان جمع آوری شد و در قالب کارت هدایا در حال اهدا به مردم مناطق سیل زده هستیم. به گزارش افق فارس از خبرنگار ایلنای لامرد، غلامحسین (مشهور به حسین) عبدالهی از علامرودشت لامرد

یک نیک اندیش علامرودشتی از شهرستان لامرد فارس گفت: تاکنون ١٨٠ میلیون تومان برای کمک به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان جمع آوری شد و در قالب کارت هدایا در حال اهدا به مردم مناطق سیل زده هستیم.

به گزارش افق فارس از خبرنگار ایلنای لامرد، غلامحسین (مشهور به حسین) عبدالهی از علامرودشت لامرد استان فارس، با فراخوانی توانست  تاکنون  ١٨٠ میلیون تومان برای کمک به هموطنان سیل‌زده بلوچ‌ جمع آوری کند که این کمک ها در قالب کارت هدیه صادر گردید و  اهدای آن با مدیریت ایشان در روستاهای سیل زده از جمله منطقه دشتیاری آغاز شد.

١٨٠ میلیون تومان کارت هدایا از لامرد فارس برای اهدا به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان جمع آوری شد

این نیک اندیش علامرودشتی که سابقه جمع آوری کمک به زلزله زدگان کرمانشاه و سیل‌زدگان  بیرم را در کارنامه دارد، اعلام کرد: مردم بیشتر روستاهای سیل زده تقاضا دارند به جای ارسال کمک مواد غذایی، کمک ها به صورت نقدی و کارت هدایا صورت گیرد.
خبرنگار : حمیده منصوری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.