• تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 4:29
  • کد خبر : 3556
  • چاپ خبر

عملکرد دستگاه‌های اجرایی را با شاخص ارتباط با خبرنگاران ارزیابی می کنیم/افزایش اعتبارات لامرد نسبت به سال گذشته

سرپرست فرمانداری خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران برای برطرف شدن مشکلات مردم شد و اعلام کرد در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی شاخص ارتباط با خبرنگاران را لحاظ می کنم.



به گزارش پایگاه خبری افق فارس، «ابراهیم کرامت فر» که به مناسبت هفته دولت و تجلیل از خبرنگاران،  در جمع آنان سخن می گفت،  با یاداوری ظرفیت بسیار بالای رسانه ها در شهرستان لامرد برای توسعه بیش از پیش شهرستان لامرد،  اظهار کرد: اگر لامرد امروز شناخته شده است‌؛ بخش عمده آن مرهون کوشش ها و زحمات فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است.  بیشترین رشد تحولات اقتصادی و صنعتی به اذعان مسئولان استانی و ملی در لامرد اتفاق افتاده است و ماندگاری وقایع و اتفاقات،  از فعالیتهای خبرنگاران است.

وی ادامه داد: دنیای امروز،  دنیای رسانه و دنیای غرب با استفاده صحیح از ابراز رسانه توانسته پیشرفت‌ها را گزارش دهد،  در بحث کرونا دستاوردهای ایران را ببینید‌؛ در همین حوزه سلامت با سایر کشورها مقایسه کنید، با همه تحریم‌های سنگینی که وجود داشت،  دولت در زمینه ساخت واکسن ملی و واکسینه کردن جامعه موفق عمل کرد و این خدمات را نباید نادیده گرفت.

کرامت فر گفت: افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی،  توسعه پوشش رایگان بیمه سلامت و پیگیری طرح دارویار و پوشش بیمه ناباروری و…  از جمله خدمات دولت سیزدهم در بخش سلامت است.
سرپرست فرمانداری لامرد در بخشی از سخنانش در راستای سخنان خبرنگاران گفت: در ارزیابی و عملکرد دستگاه‌های شهرستان،  شاخص ارتباط آن دستگاه با خبرنگاران لحاظ می‌کنیم.  همچنین اگر اداره ای بخواهد  مانع فعالیت و حضور خبرنگار شود،  با رییس دستگاه اجرایی برخورد می‌شود.

وی از افزایش اعتبارات پیش بینی شده شهرستان متبوعش نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: سه درصد نفت و گاز در سال ۱۴۰۱ دو برابر شده که این اعتبار ۱۹ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۰ بوده و به ۴۷ میلیارد  تومان در سال ۱۴۰۱ رسید.

به گفته نماینده عالی دولت در لامرد، اعتبارت لامرد از محل منابع استانی در سال ۱۴۰۰ نیز  7 میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان  در سال جاری(۱۴۰۱) و اعتبارات متوازن طی سال گذشته (۱۴۰۰) نیز  10 میلیارد تومان و ۱۲ میلیارد تومان در سال جاری پیش بینی شد.

وی اعتبار در اختیار نمایندگان طی سال ۱۴۰۰  را ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و  7 میلیارد تومان در  سال جاری(۱۴۰۱) اعلام کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.