• تاریخ انتشار : دوشنبه 30 خرداد 1401 - 19:53
  • کد خبر : 3082
  • چاپ خبر

نمایش پاژیناتور در لامرد با استقبال ۵۰۰ نفری روبرو شد

نمایش “پاژیناتور” با مضمون نقد اجتماعی و چاشنی محتوای کمدی کاری از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان لامرد به مدت ده روز در لامرد به روی صحنه رفت که با استقبال ۵۰۰ نفری روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس،  محمد هنرپیشه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران محلی لامرد  گفت: این نمایش به نویسندگی “الکساندر وامپیلوف” از نمایشنامه نویسان بزرگ روس، به کارگردانی “جعفر محسنی ” با تهیه کنندگی و ترجمه “حبیب ضیایی” از هنرمندان شهرستان لامرد ، از هفدهم تا بیست و هفتم خرداد جاری ساعت ۲۰:۳۰ در پلاتو (تماشاخانه شهر  لامرد) به روی صحنه رفت.

جعفر محسنی کارگردان نمایش “پاژیناتور ” با بیان  اهمیت اجرای نمایش های با مضامین اجتماعی در قالب کمدی بیان کرد: این نمایش یکی از آثار ارزشمند ادبیات روسیه می باشد که فضای عمومی آن بسیار به موضوعات جامعه ایران شباهت دارد ، قصه نمایش بر اساس یک موضوع ساده و معمولی روزمره شکل می گیرد که به بحرانی تمام عیار برای شخصیت ها بدل می شود.

در این نمایش جعفر محسنی ،صدیقه تقی زاده ، مصطفی مجرد، محمدرضا روزمند ، محمد پیکایی ، فاطمه شهابی  و مریم حیاتی نقش آفرینی کردند.

خبرنگار: حمیده منصوری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.