• تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 5:32
  • کد خبر : 3028
  • چاپ خبر

کلاسهای تابستانی موسسه فرهنگی و هنری پردیس هنر عباسی لامرد آغاز شد

موسسه فرهنگی هنری پردیس هنر عباسی لامرد در تابستان ۱۴۰۱ برنامه‌های فرهنگی، هنری و تفریحی متنوعی را در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد؛ بر این اساس کلاس‌های موسیقی شامل : سنتور، گیتار، دف، کلاس‌های طراحی و نقاشی شامل سیاه قلم و پرتره، نقاشی رنگ روغن، مدادرنگی و آبرنگ و کلاس‌های خوشنویسی: رده مبتدی، متوسط و عالی با تدریس اساتیدی خبره در این مرکز فرهنگی و هنری در حال برگزاری است.

زهرا عباسی مدیر موسسه پردیس هنر عباسی در این زمینه اظهار داشت: پس از طی کردن دوران سخت کرونا فعالیت های فرهنگی و کلاس های هنری جان تازه ای می گیرند از فراخوان ثبت نام کلاسها تا تکمیل ظرفیت به سرعت این فعالیت ها نشان دهنده دلتنگی دانش آموزان برای کلاس های حضوری بخصوص فعالیت های هنری به صورت گروهی می باشد
این مدیر ادامه داد: کلاسهای تابستانه بهترین فرصت برای کشف استعدادهای فرزندانمان است. ما در تلاشیم تا علاوه بر کمک به توسعه فردی این عزیزان اوقات خوشی را برایشان را به ارمغان بیاوریم.
زهرا عباسی در پایان تاکید کرد: موسسه فرهنگی و هنری پردیس هنر عباسی در تلاش است تا با برگزاری کارگاه های کوتاه مدت در عرصه کارآفرینی فرهنگی و هنری سهمی در خوداشتغالی هنرمندان داشته تا هرچه سریعتر وارد بازار کار شوند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.