• تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 5:29
  • کد خبر : 3025
  • چاپ خبر

نخستین استودیو مجازی فرهنگی-هنری در لامرد افتتاح شد

با هدف پوشش برنامه های فرهنگی-هنری لامرد، استودیوی صدا و تصویر مجازی با تمام تجهیزات به روز دنیا در شرکت کاکایی فیلم لامرد تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد لامرد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، «ابوذر کریمی» مدیر شرکت کاکایی فیلم در آیین راه اندازی این استودیو اظهار کرد: این استودیو با هدف ضبط و پخش زنده مراسم‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وهنری، تولید آثار فاخر در حوزه مقاومت، ایثار، شهادت، صدابرداری خوانندگان شهرستان، تولید محتوای برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی حوزه هنر راه‌اندازی شده است. 

 این مدیر ضمن قدردانی از همکاری‌های رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد لامرد در راه اندازی این استودیو مجازی، ادامه داد: شروع به کار نخستین استودیو فضای مجازی در شهرستان لامرد می‌تواند در راستای جلب مشارکت و هم افزایی هنرمندان برای تولید آثار فاخر هنری نقش موثری ایفا کند. 

استودیوی مجازی یک استودیو تلویزیونی است که امکان ترکیب تصاویر افراد و یا دیگر اشیای حقیقی درون استودیو با محیط مجازی ساخته شده توسط کامپیوتر به صورت بلادرنگ و با در نظر گرفتن ویژگی‌های واقعیت مجازی فراهم می‌آورد. در این گونه برنامه‌ها از مجری و یا دیگر اشیای حقیقی عمدتاً در یک استودیوی یک دست پرده آبی یا سبز تصویربرداری می‌شود.

در این آیین افتتاح،  عبدالحسین واعظ زاده کارشناس اداره فرهنگ و ارشاد لامرد، محمود درخشان کارشناس و مسئول انجمن موسیقی شهرستان و جمعی ازفعالان حوزه فرهنگ و هنر  حضور داشتند.

منبع: ایلنا

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.