• تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 8:44
  • کد خبر : 2882
  • چاپ خبر

رئیس پیشین بهزیستی لامرد به عنوان مدیر برتر سال ۹۹ انتخاب شد/ آقای دکتر کشفی نژاد، کدام مولفه سبب تصمیم تغییر ناگهانی کاظم‌زاده شد؟

تغییر معصومه کاظم زاده رئیس بهزیستی لامرد درحالی رخ می‌دهد که او از نظر عملکردی حائز رتبه های متعدد استانی و شهرستانی شده و اکنون این سوال از مدیرکل بهزیستی مطرح است که کدام مولفه سبب تغییر ناگهانی رئیس بهزیستی لامرد شد؟

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، «معصومه کاظم زاده» رئیس پیشین اداره بهزیستی لامرد که مسئولیت این اداره را به مدت حدود ۴ سال عهده‌دار بود، در ارزیابی عملکرد ادارات شهرستانی و دستگاه‌های اجرایی استان فارس در سال ۹۹ حائز رتبه برتر شد و در لوح تقدیری که در تاریخ ۹ شهریور جاری (قبل از انتصاب مدیر جدید بهزیستی لامرد) به امضا رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی استان فارس و معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس رسیده است، از این مدیر نمونه و برتر استانی و شهرستانی تجلیل شد.


درحالی این لوح تقدیر به کاظم‌زاده مدیر نمونه استانی و شهرستانی تقدیم می‌شود که کشفی‌نژاد مدیرکل بهزیستی فارس از مدیران کل دولت حسن روحانی، در روز شنبه هفته جاری (۱۳ شهریور)، «زبیده نیکرو» را به جای این مدیر نمونه و برتر، منصوب کرد.
تغییرات دولت سیزدهم از لامرد فارس آغاز شده و واکنش‌‎های متفاوتی به دنبال داشته است، تغییر کاظم‌زاده در بهزیستی لامرد فارس با واکنش‌های زیادی از سوی جامعه هدف بهزیستی روبرو شد، موج قدردانی گسترده ارباب‌رجویان و جامعه هدف بهزیستی از این مدیر نمونه استانی و شهرستانی در فضای مجازی، حکایت از آن دارد که او در ایفای مسئولیت‌های گسترده سازمان بهزیستی در شهرستان لامرد موفق بوده و علی‌رغم کمبودهای اعتباری و شرایط و بحران‌های اقتصادی، جامعه هدف بهزیستی از او رضایت داشتند و بیشتر آحاد جامعه از این تغییر ناگهانی در فضای مجازی ابراز ناراحتی کردند.
با روی کارآمدن دولت سیزدهم، در حالی تغییرهای ادارات شهرستانی با امضا مدیران کل دولت حسن روحانی رقم می‌خورد که شعار دولت جدید «حفظ کرامت» است و باید جایگاه و کرامت افرادی که سالیان متوالی، اعتماد بسیار بالای اجتماعی را برای آن سازمان به ارمغان آورده و حائز جایگاه بالایی در جامعه هستند، حفظ شود و این مهم نادیده گرفته نشود، حال این رویکرد ناپسند از اداره بهزیستی لامرد آغاز شده و درحالی که انتظار می‌رفت تا کشفی‌نژاد مدیرکل بهزیستی فارس یا معاونان او برای مراسم تکریم و معارفه در شهرستان حضور یابند و جایگاه مناسبی را برای ادامه فعالیت مدیر پیشین تعیین کنند، این اتفاق رخ نداد. اکنون جامعه هدف بهزیستی این سوال را از آقای کشفی نژاد مطرح می کنند که کدام مولفه سبب شد تا تصمیم به تغییر ناگهانی کاظم‌زاده بگیرید؟
در ادامه باید منتظر ماند تا این روند در سایر ادارات شهرستان، تکرار می‌شود یا این روند ناپسند، خاتمه می‌یابد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.