• تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1400 - 12:24
  • کد خبر : 2614
  • چاپ خبر

تعیین تکلیف ۱۶ بسته کاری در طرح نگهداشت تولید گاز میادین هما، وراوی و تابناک

مدیرعامل شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا طرح نگهداشت میدان تابناک را طی ۲۹ ماه و میادین هما و وراوی را در قالب طرحی ۳۶ ماهه عنوان کرد و گفت: روند فعلی انجام این طرح ها به صورت فزاینده ای در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، سید جعفر حجازی، در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح نگهداشت تولید گاز میدان‌های هما، وراوی و تابناک که امروز (دوشنبه، ۱۰ خردادماه) به صورت ویدئو کنفرانس در سالن شهید بهشتی وزارت نفت برگزار شد، گفت: قراردادهای مربوط به این طرح بزرگ از سال گذشته تنفیذ شد و بر این اساس ۱۲ بسته از ۱۶ بسته تعریف شده در این طرح به پیمانکاران داخلی سپرده شد که هم اکنون در حال انجام است.

وی از نهایی شدن چهار بسته دیگر خبر داد و گفت: بر اساس روند اجرایی کار، پیمانکاران مرتبط در این حوزه نیز تا پایان خردادماه شناسایی شده و فعالیت اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.

حجازی همچنین انجام طرح نگهداشت میدان تابناک را طی ۲۹ ماه و میادین هما و وراوی را در قالب طرحی ۳۶ ماهه عنوان کرد و گفت: روند فعلی انجام این طرح ها به صورت فزاینده ای در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا در ادامه از عقد تفاهم‌های راهبردی با شرکت‌های سازنده کمپرسورهای داخلی خبر داد و گفت: طراحی این کمپرسورها به اتمام رسیده و سفارش گذاری آن ها در حال انجام است.

وی اظهار امیدواری کرد شرکت متبوعش بتواند این طرح را در کنار شرکت سرمایه گذاری پالایشی سپهر و یا در مدتی کوتاهتر از آن به سرانجام برساند.

بر اساس این گزارش،‌ آیین آغاز عملیات اجرایی طرح نگهداشت تولید گاز میادین هما، وراوی و تابناک،‌ امروز (دوشنبه، ۱۰ خردادماه) و با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، علی آقامحمدی، رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و جمعی دیگر از مدیران صنعت نفت و اعضای کمیسیون انرژی مجلس، از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد. منبع: پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.