• تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 4:18
  • کد خبر : 2536
  • چاپ خبر

بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد از دفاتر نشریات مکتوب

فاطمه قرایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با روز ملی ارتباطات در دفاتر نشریات افق فارس، سبحان و طلوع حضور پیدا کرد و با اهدا لوح سپاس از تلاشهای این رسانه‌ها در امر اطلاع رسانی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، فاطمه قرایی در این بازدیدها گفت : یکی از سطوح و عرصه های مشارکت سیاسی شرکت مردم یک جامعه در انتخابات است به طوریکه زندگی سیاسی شهروندان در دنیای نوین در انتخابات خلاصه می شود.
وی از رسانه ها خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات تبلیغات انتخابات از ایجاد التهاب و تشنج در جامعه به شدت خودداری کنند و زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا فراهم کنند.
قرایی ضمن تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی گفت: نظر به اینکه میزان استفاده مخاطبان و کاربران از اخبار و اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نسبت به سال های گذشته افزایش یافته و فضای مجازی به دلیل کم هزینه بودن ، قابلیت چند رسانه ای مانند تصویر، فیلم و صوت و امکانات همه جانبه و ۲۴ ساعته بودن در افزایش مشارکت مردم و تحقق برگزاری انتخابات هوشمندانه نقش موثری دارد.
قرایی همچنین به نقش بی بدیل رسانه ها در امر آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و ایجاد امید و اعتماد عمومی، جریان‌سازی و هدایت افکار عمومی در مواقع بحران اشاره کردند و گفتند: رسانه ها در کنار نقش و مسئولیت‌های ذاتی خود باید در اپیدمی کرونا ضمن اطلاع رسانی به ایفای نقش در زمینه آموزش همگانی، افزایش آگاهی، انسجام ملی وامید اجتماعی درجامعه نیز بپردازند.
دراین دیدارها عدم همکاری روابط عمومی ادارات و دستگاهها با رسانه ها، کمبود نیروی انسانی، هزینه های بالای چاپ و نشر و مشکلاتی ناشی از عدم پرداخت به موقع هزینه آگهی ها از طرف برخی سازمان ها توسط اصحاب رسانه مطرح شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.