• تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 7:31
  • کد خبر : 2478
  • چاپ خبر

روابط عمومی دانا و پویا با ایفای نقش سازنده باید هوشمندانه و متعهدانه، مشاور و هدایت‌گر سازمان باشد

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد در پیامی با گرامیداشت بیست و هفتم اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن پیام حامد فراهانی به شرح زیر است:

در برشمردن وظایف روابط عمومی، این مهم یادآور می‌شود که تنظیم روابط میان مدیران ارشد، کارکنان و جامعه ذینفعان و مخاطبان سازمان برعهده فعالان این عرصه است. روابط عمومی دانا و پویا با ایفای نقش سازنده باید هوشمندانه و متعهدانه، مشاور و هدایت‌گر سازمان باشد.
امروز مدیران شرکت‌ها بویژه بخش‌های صنعتی کشورهای توسعه یافته با پشتیبانی از تلاشگران و فعالان این عرصه، بسیج امکانات و استفاده از شیوه‌های نوین ارتباطی و به‌کارگیری نیروهای متخصص در پیاده‌سازی روابط عمومی‌ هوشمند و خلاق توانسته‌اند علی رغم عبور از بحران‌ها و کاهش آسیب‌ها، افزایش بهره‌وری و سودآوری را برای سازمان‌شان به ارمغان بیاورند.
اینک با تغییر نیازهای مخاطبان و باتحول تکنولوژی‌های ارتباطی و بروز بحران‌های غیرقابل پیش‌بینی، بیش از پیش ضرورت دارد تا تلاشگران عرصه روابط عمومی، راهبردها، الگوها و استانداردهای جدید و حرفه‌ای را جایگزین شیوه های قدیمی کنند. همه‌گیری کرونا، فرصت ارزشمندی برای حرکت در مسیر تخصصی شدن و حرفه ای شدن در روابط عمومی‌ها بود تا همواره رویکرد آماده باش بودن مدنظر فعالان این عرصه باشد. بر این باورم که با ایجاد یک فضای شفاف ارتباطی، روابط عمومی خلاق احیاگر و حافظ و عامل پیوندها و مانع گسست‌ها می‌شود و بیش از پیش هدف و رویکرد روابط عمومی در غایت باید آرام کردن جامعه و ایجاد شرایط امیدواری و نشاط در میان کارکنان سیستم و جامعه باشد.
اینجانب با گرامیداشت هفته روابط عمومی و تقدیر از زحمات تلاشگران این حوزه بویژه همکارانم در روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، از خداوند منان، برای تمامی عزیزان، توفیق روزافزون در اعتلای این آب و خاک آرزومندم.

حامد فراهانی
مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.