• تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 - 7:42
  • کد خبر : 2388
  • چاپ خبر

تجلیل از برگزیدگان جشنواره استانی سجود شهرستان لامرد

برگزیدگان نخستین جشنواره استانی سجود لامرد تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد، این جشنواره به صورت غیرحضوری با موضوع آداب بندگی خداوند در رشته های گرافیک و تصویرسازی، عکاسی و فتومونتاژ و خوشنویسی در بهمن و اسفند گذشته برگزار شد.

فاطمه قرایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد با اعلام اختتامیه این جشنواره گفت: از میان آثار دریافتی از شهرستان‌های مختلف استان فارس، در رشته خوشنویسی خط نستعلیق کاظم زردشت از نی ریز، خط ثلث امیر پژمان از استهبان، خط شکسته نستعلیق مجتبی رحم دار از فسا، در رشته نقاشی خط یوسف دهشیخی از شهرستان لامرد و خط تحریری حمید کوه پیما از سپیدان، رتبه برتر را کسب کردند.

mde

به گفته وی، در رشته گرافیک و تصویرسازی؛ فاطمه جنتی و زهره دوانی زاده از شیراز و در رشته عکاسی حامد راستی از نی ریز و محمدرضا طیبی خرمی از صفاشهر به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

قرایی با تقدیر از دبیرخانه شورای اقامه نماز استان، هیئت داوران، دبیر جشنواره سجود و رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان لامرد در برگزاری جشنواره استانی سجود، بیان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا، لوح تقدیر و هدایای ممتازین به آدرس آنان میفرستیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.