• تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 14:23
  • کد خبر : 2266
  • چاپ خبر

“سیدمصطفی هاشمی” مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان شد

سید مصطفی هاشمی امروز صبح(شنبه ٢٣اسفند) به عنوان مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، در این مراسم که با حضورکاپیتان محمد مهدی قادری مدیر عامل ، اعضای هیئت مدیره ، معاونین ومدیران برگزار شد ، کاپیتان محمد مهدی قادری گفت: امروز مدیریت رسانه کار ساده ای نیست و باید بتوانیم تعامل و مراوده داشته باشیم تا بتوانیم آنچه واقعیت است و خدمات سازمان است، منعکس کنیم و این یک کار هنرمندانه است و هر کسی ممکن است از عهده آن برنیاید.
در ادامه سرکار خانم دشتی مدیریت سابق روابط عمومی اعلام کرد: از اعتماد مدیر عامل محترم آسمان که در این شرایط و موقعیت این وظیفه خطیر را به من سپردند، تشکر می کنم و انتصاب شایسته آقای سید مصطفی هاشمی را به ایشان تبریک می گویم.
در پایان این مراسم از زحمات سرکار خانم دشتی تقدیر شد و حکم انتصاب آقای سید مصطفی هاشمی به عنوان مدیر روابط عمومی این شرکت به وی ابلاغ و اعطا شد.


سید مصطفی هاشمی متولد لامرد فارس، دانش آموخته کارشناسی مدیریت بازرگانی، که در رده های مختلف شرکت هواپیمایی آسمان اعم از ریاست ایستگاه، پشتیبانی، امورحقوقی، معاون مدیرکل هواپیمایی آسمان پایگاه شیراز و ریاست روابط عمومی و امور بین الملل حوزه جنوب، فعالیت داشته است.
هاشمی در نخستین روز از قبول مسئولیت در مرکز روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان اظهار امیدواری کرد‌‌ اطلاع رسانی دقیق و بموقع خدمات و برنامه های شرکت آسمان را با جدیت پیگیری می کند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.