• تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 - 11:41
  • کد خبر : 2239
  • چاپ خبر

مستند بوی تیماج به زودی آماده پخش در تلویزیون می شود

مستند بوی تیماج به کارگردانی ابوذر کریمی و تهیه کنندگی شرکت فیلم سازی کاکایی چشم نقره ای به زودی آماده پخش تلویزیونی خواهد شد.


به گزارش پایگاه خبری افق فارس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد، ابوذر کریمی رئیس انجمن عکاسان شهرستان لامرد اظهار کرد: این مستند روایت جوان خلاق و هنرمند لامردی است که تلاش دارد با انتخاب یک شغل مناسب و راه اندازی کارگاه تولیدی، خانواده خود را گرد هم جمع کند و به بخشی از مشکلات اقتصادی خانواده پایان دهد اما در ادامه مسیر با مشکلات و سختی های خاص خود روبرو می شود.
این کارگردان در ادامه یکی از اهداف تولید این مستند اجتماعی را حمایت از کارآفرینان جوان شهرستان دانست و گفت: به تصویر کشیدن دیدگاه و تفکر و تجربه های با ارزش کارآفرینان می تواند منظری تازه از نگاه به زندگی و آینده و نقش افراد در توسعه ملی و پیشرفت کشور را ترسیم کند.
کریمی اضافه کرد: مخاطبان اصلی این مستند جوانانی هستند که می توانند از الگوهای موجود کارآفرینی راهی را برای آینده خود پیدا کنند.
مسئول انجمن عکاسان لامرد تاکید کرد: باور دارم به تصویر کشیدن زندگی جوانان کارآفرین می تواند روحیه امید را در جامعه زنده کند.
شرکت فیلم سازی کاکایی چشم نقره ای که دفتر مرکزی آن در شهر لامرد واقع است نیز با ساخت ۲ مستند به نام افق محرم (روایتی از زندگی شهید مدافع حرم فرهاد طالبی) و بوی تیماج به کارنامه هنری خود در سال ۱۳۹۹ پایان می دهد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.