• تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آذر 1399 - 7:49
  • کد خبر : 1643
  • چاپ خبر

برگزارى مانور عملیات جهادى برق در لامرد

اسماعیل رستمی در روند برگزاری مانور عملیات جهادی که با حضور مجازی مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفت، در گفت و گو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: این مانور با هدف ارتقای سطح آمادگی پرسنل در زمان بحران،کاهش خاموشی‌های ناخواسته، رضایتمندی مشترکین برق و قابلیت اطمینان شبکه برگزار شده

اسماعیل رستمی در روند برگزاری مانور عملیات جهادی که با حضور مجازی مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفت، در گفت و گو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: این مانور با هدف ارتقای سطح آمادگی پرسنل در زمان بحران،کاهش خاموشی‌های ناخواسته، رضایتمندی مشترکین برق و قابلیت اطمینان شبکه برگزار شده است.

وی افزود: خیابان های ۱۵ خرداد و ۲۲ بهمن یکی از مناطق هدف و عملیات بود و تمام منطقه توسط ترموویژن بررسی و نقاط حساس همچنین نقاطی که احتمال سوختگی لوازم، ایجاد خطر و خاموشی بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

مدیر توزیع برق لامرد گفت: پرسنل فنی با شناسایی نقاط پرخطر با هدف اصلاح و تعویض تجهیزات ، در منطقه عملیاتی حاضر و اقدام به رفع عیب کردند و اقداماتی مانند سرویس ۵ پست هوایی، تعویض کرپی، اصلاح و سرویس بیش از ۵۰ مورد روشنایی انجام شد.

رستمی با اشاره به اجرای مانور در مکان هایی که درختان در حریم شبکه ادامه داد: خطراتی وجود دارد و همیشه این دغدغه است که به دلیل ناایمن بودن احتمال آتش‌سوزی باشد؛ به همین منظور اکیپ خط گرم اقدام به هرس درختان در نقاط شناسایی شده، کردند.

مدیر توزیع برق شهرستان لامرد هدف از اجرای این مانور را جلب رضایت مردم برشمرد و افزود: از مردم می‌خواهیم در مصرف انرژی مدیریت داشته و در صورت بروز مشکل و قطع برق با سامانه ۱۲۱ در ارتباط باشند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.