• تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 7:26
  • کد خبر : 1339
  • چاپ خبر

آغاز به کار ۳ حوزه گازی جدید در آینده ای نزدیک/مدیران زاگرس جنوبی و پالایشگاه پارسیان تغییر می‌کنند

سید موسی موسوی در بخش اسیر شهرستان مُهر گفته است: آغاز فعالیت ۳ حوزه جدید گازی ارم، پازن و عسلویه غربی، کیفیت تولید گاز در جنوب استان فارس را بالا خواهد برد.

به گزارش پایگاه خبری افق فارس، بخشی از محورهای سخنان «سید موسی موسوی» در سالن جهاد کشاورزی اسیر در روز گذشته، که در خبرگزاری فارس(به نقل از خبرنگار فارس در شهرستان مُهر) منتشر شده به شرح زیر است:

**وحدت و انسجام همه مردم  برایمان مهم است، هم‌گرایی و هم افزایی داشته باشید،  چراکه واگرایی آفت و آسیب به همراه دارد، اگر با هم حرکت کنید، در راهبری و برنامه ریزی قطعا موفق خواهید شد. نماینده مردم لامرد و مهر افزود: هراتفاقی در حوزه انتخابیه روی دهد لامرد ومهر با هم خواهند بود، نظیر کارگروه اشتغال مشترک، همایش‌های مشترک دانشگاهیان و …

**با تغییری که در مدیریت زاگرس جنوبی و پالایشگاه پارسیان صورت خواهد گرفت و جایگزینی مدیران همراه، مقتدر، توانمند و فنی شاهد به کار گیری تعداد بیشتری از بچه ها ونیروهای بومی لامرد و مُهر خواهیم بود.

**حوزه‌های گازی فعلی در منطقه به اصطلاح فشارشان پایین افتاده و نیاز به توسعه میادین دیگر و ایجاد چاه‌های جدید است در این راستا  آغاز به کار سه حوزه جدید گازی ارم، پازن و عسلویه غربی در آینده ای نزدیک با حفر چاه‌های جدید کیفیت تولید گاز در جنوب استان فارس را بالا خواهد برد.

**طی هفته‌های آتی هیئتی از وزارت نفت جهت مکان‌یابی و جانمایی ایستگاه‌های جدید تقویت فشار گاز به لامرد و مهر عزیمت و پس از انجام جانمایی، این سه طرح نیز شروع به کار خواهد کرد که ظرف مدت سه سال به بهره برداری خواهد رسید. هزار نفر در این طرحی که به اعتبار ده هزار میلیارد تومانی نیاز دارد به کار گرفته خواهند شد. همچنین پیگیری‌های لازم در مورد تکمیل بیمارستان گله دار و رفع مشکل آب شهرها و روستاهای منطقه با جدیت در حال پیگیری است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.