• تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 - 6:22
  • کد خبر : 1182
  • چاپ خبر

طرح تفکیک استان فارس کذب است/مطرح کنندگان مدعاهای کذب تقسیماتی تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند

زهرا احمدی مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور با اشاره به انتشار برخی شایعات و مدعاهای مرتبط با تقسیمات کشوری, اعلام کرد: طرح تفکیک استان فارس کذب محض است و وزارت کشور هیچ برنامه ای در این خصوص ندارد.

به گزارش افق فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ زهرا احمدی مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور ضمن تکذیب وجود هر گونه طرح تقسیماتی در سطح تشکیل استان های جدید، شایعات و مدعاهای مربوط به طرح تفکیک استان فارس را کذب محض خواند و اظهار کرد: اخیرا در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی، شایعات و مدعاهایی کذب از سوی افراد مبنی بر قطعی شدن طرح تفکیک استان فارس مطرح شده که به صراحت اعلام می کنم وزارت کشور هیچ برنامه ای برای تفکیک این استان و یا تشکیل استان های جدید ندارد. وی افزود:  طرح این نوع مدعاها، یا ناشی از اغراض و منافع خاص برخی افراد است یا از سر جهل نسبت به فرایندهای پیچیده و تخصصی تقسیمات کشوری و نیز ناآگاهی از ترتیبات اداری مرتبط مطرح می شود.
احمدی بیان کرد: از آن جا که طرح این نوع شایعات و مدعاها در حوزه حساسی مانند تقسیمات کشوری، می تواند تبعات اجتماعی، سیاسی و امنیتی در پی داشته باشد، وزارت کشور مصمم است از طرق قانونی، مطرح کنندگان مدعاهای کذب تقسیماتی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.